الافتتاحيه البضينه اللى مالهاش اى مياتين لازمه

by basemmohamed0

بسم الله الرحمن الرحيم ..افتتح تلك المدونه المتواضعه
بس بس بس واحد اتنين تلاته الصوت واصل

ازيكوا يا حلوين ..انا عملت المدونه دى  عشان انا هربان من اكاونت الفيس بتاعى اللى عليه قرايبى المختلفين معايا فى ارائهم السياسيه او لان انا بكتب الفاظ خارجه
ودى مشكلتى انى بحب اسمى كل حاجه باسمها….يعنى التعريص اسمه تعريص هيبقى اسمه ايه يعنى؟؟..

المدونه دى عباره عن تنفيسه او شباك هتشم منه هوا بدل ما انت عايش فى خنقه مش عارف تقول رايك لان فيه حد بيعارضك فيه وبعدين يقول لك الديموقراطيه بلا بلا بلا

لان احنا فى زمن اللى بيكون ابن وسخه ومعاه نفوذ كلامه بيوصل لكل الناس باى طريقه ..عن طريق التلفزيون وعرف يطلع فى برنامج توك شو يجعجع ..عن طريق جرنان

وطلع يشخ فى الكلام اشطه ..اى حاجه المهم خراه  بيوصل للناس بطريقه او باخرى ..

المدونه دى سياسيه يعنى بنعارض الحكومه اشطه ممكن نقف معاها لو عملت حاجه كويسه …انا مش ضد طول الخط ولا مع طول الخط انا مع الحق مع الثوره اللى اهدفها ماتححقتش

المدونه اسمها political drugs  بالنسبة للمدونه المتواضعه اللى فى الغالب محدش هيقراها غيرى واقليه من الناس هيتعدوا على صوابع الايد الواحده بس ما هتفرقش معايا المهم اقول

اللى انا عاوزه واخرجوا من دماغى لان لو مخرجش هولع فى نفسى ..

السلام ختام